2020年4月23日 星期四

遊輪假期 - Facility & Services

遊輪假期完結篇 (Spectrum Of the Sea 海洋光譜號)

今日寫完結篇就講吓遊輪上的玩樂設施及服務:

船上的玩樂設施, 主要設在十四及十五層

而呢道就係第十五層甲板, 有outdoor pool,


而室內泳池就行落一層

呢個北極星體驗就响甲板行上一層, 亦都係全船最高點

甲板船尾方向有攀可牆

仲有滑浪場


另外仲有吊單床, 懸浮體驗

呢個多功能運動場, 每天都有不同節目, 碰碰車也在這裡玩

會所裡可以做Spa

仲有Gym room.

想shopping 就要落去第四層

有幾家商店


有免稅店, 但買咗嘅免稅物品, 只可以在離船前一晚提取.   即係話買咗嘅免稅酒唔可以在船上飲用.

船上大部份員工都非常有禮貌, 只有個別四樓餐廳門口帶位/分發位置的態度不好(有一兩位係極差)

負責執房的員工也很好

第一天我的房間是一限大床, 兩邊下床位很窄, 有一面還被櫃頂著.  後來要求佢地將大床分開(大床由兩張單人床組成), 我們在中間上下床就比教方面.   哈哈, 呢個方法, 都係五哥教的.

隔一兩天就會用毛巾接隻動物放床上氹下你, 第一隻係小象

有一天是小狗, 跟著係小白兔.

 每一天房中都有news letter, 全是英文, 沒有中文版 (雖然全船大部份是香港人)

 聖誕節有一張印得好靚的Menu,

 平安夜在船上也可以唱聖詩, 聖誕歌詞都派到每一房間


 岸上觀光前的一天, 亦會派發通知, 及教導如何填表格.   亦都會响每場show完結時提點大家.

下船前一晚, 再派行李標籤.

講到服務就真係好好.  所以每天每人都要比US$14.5小費. 

臨回港前一天, 我地先去四層cashier counter埋單.   因為我地開咗好多枝紅酒, 所以埋單就比較貴.  船上所有消費都要加18%, 都真係幾貴呀!

好啦, 結尾啦, 究竟好唔好玩呢?    

嗱! 真係好見人見智啦, 好多人覺得好玩, 但我同型爸就覺得真係麻麻啦.   
頭一兩天有的新鮮感, 上岸去沖繩玩, 時間短, 到喉唔到肺.  跟著開始覺得困著响著船上面, 日日都係早午晚餐, 晚上睇show.   上岸去菲律賓, 又唔覺得好好玩.

咁我地又唔係覺得好差, 只係唔覺得好好玩, 亦唔會好想去第二次.   我唔敢講以後會唔會再上船, 但有排都唔會再去.

加上今次疫症, 困在船上真係好大鑊, 相信遊輪假期, 都要有一排先會復甦.


沒有留言:

張貼留言