2014年2月12日 星期三

年初三五號屋家人團拜

February 2, 2014, Sunday, 年初三

這幾年的年初三, 我的家人都會到我家來團拜.  今年特別高興, 二哥二嫂, 三家姊姊夫都從加拿大回來過年.  不過我地都係未人齊, 只有二十幾人.  仲有十一個在國外, 兩個在香港未能出席.

一早我又整定兩底脆皮椰汁年糕

今年都係以燒烤為主, 亦會煮幾個小菜讓不喜歡燒烤的有另一個選擇.   媽媽哥哥姊姊都不燒烤, 就讓後生一輩去燒, 年紀大一點的就不勞而獲啦.

一大堆蕃薯粟米

  
呢的蝦隻隻都長過手掌, 都幾貴, 一斤HK$160, 買了五斤差不多HK$800.  新年係咁上下, 樣樣都貴.

 
預備了麻辣腸及雞肉腸

兩磅什丸加兩磅星加坡魚, 不過好快比他們消滅哂


牛扒
羊扒, 兩款不同兀山醃味的雞翼, 有七十幾隻

清熱飲品

 
多款不同汽水啤酒

我騰來騰去, 忙到都唔知做咩.  的食物都係姪女姨甥女燒比我食

大家都食得很開心呀!

我還煲了蕃薯粟米粥

腐竹雞蛋糖水, 煲緊薏米, 未落腐竹蛋

煮了菜脯芹菜蘿蔔

南乳栗子炆芋頭 (煮了很大碟, 一定吃不完, 留起一半, 明天有function)

焗豬肩胛, 去年佢地話好好味, 今年繼續煮

紫洋蔥炒荷蘭豆

仲有西蘭花帶子

呢的都啱媽媽及長輩哥哥姊姊

我同Ruby都好忙,兩個都做到攰到不得了.

後輩們來時都帶給我禮物, 他們走時輪到我送他們玩具....嘩嘩嘩嘩, 個個都開心不得了, 的大細路都鍾意玩具架.

今日雖然頗攰, 但見大家咁高興, 辛苦一點也值得.

4 則留言:

  1. 豬肩胛,未買過呢,似唔以豬頸肉架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 即係豬頸肉, 嘻嘻, 豬肩胛個名靚的啫.

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀! 好彩有鄰居幫手新年前買定, 如果唔係我返工跟本無時間去買. 放假又永遠都係買唔到.

      刪除