2014年3月11日 星期二

出差寧波 - 2014 0305

March 5, 2014, Wednesday

去年出差寧波五次, 今年都可能走唔甩.  去咗咁多次, 都習慣哂啦. 

雖然十一點三十五分嘅飛機, 但八點九就要出門口, 開車到機埸, 泊好車再去check in, 最少都要一個多小時.  今次登機口响502, 去club loung食完早餐, 仲要行返轉頭, 無咩時間剩

早餐去club lounge 都係食的咁上下野. 魚蛋粉, 腸粉, 仲有加了肉桂粉的意大行咖啡

呢班機, 上幾次都delay成個鐘, 今次準時登機, 好開心啦.  哼, 點知上咗飛機, 都要等, 結果都要等到十二點先起飛, 都算好啦.

今日飛機餐都ok喎, 魚肉意大利麵, 不過食完早餐無耐, 食的魚啦.

去到先到酒店check in, 放低行理再到寫字樓都已經三點.  約了幾個appointment, 時間啱啱好.

晚上約了舊同事食晚飯, 他太太的妹妹及妹夫剛啱來了寧波, 大家一起吃飯, 高興一點.

 
我們一起去了我住的酒店五樓萬字號中菜廳.

酒店中餐廳, 裝修當然十分漂亮

我們吃得比較早, 去時沒有太多

送上清茶, 淡黃色, 初時以為是菊花, 原來是玄米茶.

由舊同事的太太點菜, 她喜歡蔬菜類多一點, 啱哂我呀.
 
沙律菜
水果先上
 
 糖蓮藕

涼拌蕨根菜, 我初時還以為是喬麥麵

他們拿來點菜牌給我看

原來叫酸辣蕨根粉 , 她們告訴我, 這蕨根粉好像麵條一樣, 煮了變軟, 加涼拌汁就可以了, 真的要買來試試.

有兩位男士, 要了黑椒牛仔骨
 
 
這個鹹魚肉餅...的肉餅好像肉醬蒸成, 那麼多鹹魚, 見到都唔想食.

青椒腩肉,  這個青椒長長瘦瘦, 一點都不辣

這個腐皮魚肉捲很好味, 裡面是黃花魚呢.

這個豆腐湯也很好味呢

醬燒茄子

炒木耳

今餐大家都食得很開心呀.

食完回房間要繼續工作, 好多email都未睇呀.  

真係估唔到, 响酒店食, 樣樣都係乾乾淨淨, 但我瞓到半夜大約兩點, 肚就開始痛, 拉肚子痛了個幾鐘, 還好帶了平安藥, 食了便沒事.

諗來諗去, 唔通食了那長青椒, 同事的太太說這青椒會排毒, 今勻真係排哂的毒啦.

2 則留言:

  1. 個鹹魚肉醬餅真係有啲怪呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 落咁多鹹魚就真係怪, 的鹹魚又多骨又鹹(我無食過, 但食嘅人話我知), 結果佢地都只係食咗外圍的肉醬餅, 呢碟最後都係嘥

      刪除