2013年11月5日 星期二

新會柑 - 酵素收成了!

October 29, 2013, Tuesday night
 
放工返到屋企食完飯有排忙,因為新會柑酵素到期收成了 ,有的工夫要做呀!
 
十月十四日浸,要浸十四天,今日已是第十五天,耍將果肉果汁分隔。
 
呢幾瓶用石蜂糖浸的,浸了三兩天已經出了很多果汁。本來有七瓶,但型爸朋友的太太又曬了果皮, 唔知剩下的果肉點算好, 型爸同佢講我用嚟浸酵素,佢專誠來我家攞了一樽回去做樣辦.  只剩下六瓶.
 
呢幾瓶用冰糖浸,只有五瓶.
 
睇吓,真係塞得好滿呀!每隔三兩天, 我都會攞出嚟開開蓋睇吓, 有幾瓶發酵得特別活躍,的果汁溢滿流出來。下次我都唔會塞到咁滿啦!  (浸了三天時拍的照)

收成時(第十五天)變成咁,果肉及果汁已分開。呢幾瓶係用石蜂糖做的

呢幾瓶係用冰糖

好明顯,用不同的糖浸出來顏色都不一樣。感覺上用冰糖的發酵力比較強勁.

將的果用撈起唔要(其實可以用嚟堆肥,但我無泥可以堆呢!) 
 
果汁過濾入樽.


我的收成品,好開心呢!





















睇吓的果汁好濃呀! 發酵時不用放入雪櫃, 但收成後要放入雪櫃保存.
 

我馬上試飲一杯,用2-3湯匙加溫水200ml (好似開果汁飲咁),如果覺得仲係好濃, 可加到適合自己的口味.  加冰凍飲都可以,但我仲有的咳,唔想飲凍飲。

(睇Mommy Dearest嘅blog, 酵素應早晚空腹飲, 每次30ml, 加冰飲用, 但對我嚟講太甜,頂唔著)

的酵素有少少酒味及果澀味,但已經沒有新會柑的味道.

正如我以前浸龍眼,火龍果, 蘋果, 橙....全部浸完都已經沒有本來生果的味道, 幾款不同的生果,浸起味道卻都差不多.
 
明天開始,每天都飲呢!

曬果皮,的果肉真係唔好嘥呀!
 

 

4 則留言:

  1. 我想問下你好似有落其他野係唔係???

    回覆刪除
  2. 係呀! 落咗檸檬&冰糖/石蜂糖, 睇吓呢篇浸酵素:

    http://house5kitchen.blogspot.hk/2013/10/blog-post_19.html

    回覆刪除
  3. 我屋企後山好多被遺棄嘅果樹,我用咗佢哋浸呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩咁正! 咁就要浸多幾瓶啦. 飲酵素對皮膚同腸臟都好有益架!

      刪除