2013年11月26日 星期二

陶陶生日燒烤夜

November 23, 2013, Saturday

今日陶媽為陶陶預祝生日, 攪個燒烤聚會, 大家又可以一齊同樂.

睇著陶陶出世, 時間過得好快, 11月25日就四歲生日.   提早星期六舉行, 大人細路都可以玩得開心的.  明天唔使返工返學.

陶媽預備了好多食物, 大部份都响梁九記買架.
 
牛扒

羊扒

蕃薯粟米都係好搶手嘅食物

燒大眼雞, 扇貝, 蝦....不過五號屋顧著傾謁....好多食物都無影呀!
 
哈哈, 五號屋都係一貫的不勞而獲, 只係坐喺道食, 我唔燒呀!   不過真係唔食得幾多, 每樣食一嚿都已經食唔落.

攞咗呢枝响韓國機場買返嚟嘅Whisky過嚟一齊飲, 不過whisky都係男士啱的.
 
我就乖乖的飲清熱飲品.  陶媽預備了多款飲品, 清補涼, 夏枯草, 菊花茶, 各款汽水
 
五號屋又煲咗腐竹雞蛋糖水呀!  呢煲通常都好搶手

有小朋友要早走, 八點幾就切蛋糕....睇吓蛋糕幾有型, 陶陶好鍾意車架.  哈哈, 架車有的似陶爸架波子喎.   祝陶陶快高長大, 生日快樂.
 
我地食到七七八八, 又到工人姐姐happy hour時間.
 
五六個工人姐姐過嚟一齊燒烤, 佢地好happy架, 仲好大食添.   咁我地開心, 都比佢地開心吓啦.  
 
食完佢地全部一齊幫手清潔, 好快就攪掂.

今日六點開始, 到晚上十一點, 突然開始落雨, 要散band啦.   又一個開心的晚上
 

2 則留言:

  1. 梁九記呢塊牛扒真係好抵, 幾好食添

    回覆刪除
  2. 係喎, 都唔知點解的牛扒平咗咁多. 另外仲有一款小牛扒, 的肉又腍又好味, 都好抵食, 不過我唔無影出嚟呢!

    回覆刪除