2013年11月1日 星期五

五號屋大閘蟹餐

October 19, 2013, Saturday Night

今日下午好忙呀, 本來諗著同型爸一齊出去同林老闆買蟹, 但最終我都唔出去啦, 因為要整五個冷盤小食.   整完鹽水毛豆, 跟著係涼拌陳醋黑木耳, 跟著拍黃瓜, 跟著蒜泥白肉, 跟著無骨口水雞, 做到我團團轉.   快的整好放入雪櫃, 咁一陣就可以坐定定同大家一齊食蟹啦.

六點幾, 啱啱想休息吓, 型爸已經買咗蟹返嚟, 我已經好攰, 要型爸幫手洗蟹. 


林老闆同型爸去了九龍城上海新三陽買蟹

太湖, 陽澄湖正貨, 天天運到, 唔知係咪真呢!
 

12隻公, 12隻母, 共24隻
 

買了十年陳紹興(加飯酒)
 

共3枝, 先加熱
 

跟著set 檯


 
 











呢套就係五號屋嘅大閘蟹食具


跟著就要調個醋, 我喜歡搾薑汁


我好喜歡呢的粒粒嘅brown sugar, 想叫型爸攞多兩包, 但佢地比得4包咋
 
 薑汁加糖加鎮江醋....試吓味先...好味呀!
 

七點半人齊, 先蒸十隻公蟹, 呢個時候就食我整嘅五小碟先啦.

鹽水毛豆, 涼拌陳醋黑木耳, 拍黃瓜, 蒜泥白肉, 無骨口水雞.    今次的口水雞好受歡迎, 林老闆話點解咁細碟...吓, 成隻雞啦.  出面食, 半碟都無呀.... 下次整要整夠兩隻雞呀!

嘻嘻, 基本上佢地話款款都好味, 最後當然係碟碟都食哂啦.  梗係啦, 的蒜泥白肉的醬汁同口水雞的醬汁都加料泡製呀!

今次蒸蟹無用蒸爐, 因為蒸爐火力細只有100度, 蒸蟹要三十分鐘.   我今次一次只需蒸十隻, 將蟹洗淨反轉加上紫蘇葉 用鑊猛火蒸二十分鐘就可以.
 

公蟹蒸好, 食時就去蒸母蟹, 呢隻蟹一的都唔細呀!
 

的膏爆咗的出嚟
 

好多膏呀, 的白膏超正.
 

食完公蟹, 隻母蟹已經得啦, 又係好多膏, 不過母蟹的羔係橙黃色.

人地話九月圓時十月尖, 咁而家應該食公啦.   不過我覺得而家嘅大閘蟹無好耐以前的大閘蟹咁香咁好味.   以前食完雙手好大陣味, 要用牙膏去味, 但而家食完淨係用潔手液洗吓手就得.

3枝紹興酒8個人飲, 真係唔夠喉呀, 下次一定要夠買5枝.   在杯內加入話梅再倒入加熱了的紹興酒, 浸一陣等的詰梅出味, 的酒好好飲呀!

型爸佢地飲完唔夠喉, 繼續飲whisky.

食完蟹就食水餃, 雲吞, 魚皮餃, 都係响九龍城買番嚟, 每人共吃六隻, 好夠呀!  不過當時實在太忙, 唔記得影相呀.

個大閘蟹餐未完架, 仲有最後一樣, 薑茶湯丸.


先切多的薑, 用水浸著, 再煮滾出多的薑味.


最後加的糖, 我落了兩包
 

的薑茶糖水煲好啦.  一定要煲多的, 因為個個都會encore.
 

用另一個小鍋煲滾水用嚟煮寧波湯丸... 煎後煮咗36粒呀!
 
的薑菜好濃呀!  食埋呢碗薑茶湯丸, 我們這餐大閘蟹餐, 非常完美呢!

哈哈, 唯一美中不足的就是型爸去買蟹時吃了牛肉乾....那張牛肉乾十分不好味啊!

 

4 則留言:

  1. 好正呀,可惜我度冇得賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 咁返嚟香港行吓啦! 我今年想食荷蘭運嚟嗰的, 唔知好唔好味呢!

      刪除
    2. 我見啲人話荷蘭嗰的好難食
      香港好多人呀,返親黎都唔慣呀

      刪除
    3. 聽聞荷蘭蟹的膏無咁香,的肉亦都無咁甜. 但未試過好想試吓.

      其實我係香港人都好怕多人, 如無必要都唔會去旺角銅鑼灣呢的地方. 我有時見到太多人, 已經唔想繼續行, 即刻返屋企. 你地住慣外國, 地方大人口無咁密, 返到嚟見到咁多人真係會唔慣

      刪除