2013年9月9日 星期一

牛扒+小龍蝦+蔬菜餅+雪糕

                   
 September 5, 2013, Thursday

今日星期四, Ruby放假, 放工返到屋企就要自己煮晚飯...不過今餐好容易, 30分鐘就應該攪掂.


最嘥時間已經係呢個蔬菜洋蔥薯餅, 一盒有八個, 上次食了四個, 今日焗埋呢四個

包裝寫預熱200度焗20分鐘, 我就覺得焗30分鍾好的
 

而清水小龍蝦就一早由冰格放入雪櫃解凍


未完全降凍亦可以放入雪櫃叮5-6分鐘.


焗蔬菜洋蔥薯餅時就煎牛扒...同我新LC grill pan 開光.  之前塗了油養鍋, 今次先用水燒熱grill pan, 再倒去水份, 再將grill pan燒到有煙才下牛扒


Grill pan只得24cm, 只可以同一時間燒兩塊. 睇吓我呢兩塊格仔牛扒燒得幾靚


的牛扒grill 好, 的蔬菜洋蔥薯餅都未得呀!


二公子型爸都忍唔著, 要食牛扒.  二公子嗰塊啱啱好, 入面粉嫩紅(其實佢鍾意食生的), 型爸嗰塊就生的, 仲有少許血水(佢鍾意食五成熟)


我呢塊係肉眼, 煎完兩塊牛扒, 再煎我呢塊時就有的黐底, 不過都ok啦.
 

只有我等埋的蔬菜洋蔥薯餅.....齊啦, 我的晚餐, 影張靚相先

哈哈, 實在太好味啦, 二公子食咗一塊牛扒加兩個蔬菜洋蔥薯餅加幾隻小龍蝦, 佢話仲未夠飽....

唔怕, 食埋甜品就差唔多架啦.

自家製雪糕

Nice dinner!

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 鹹鹹地咁啦, 我覺得ok. 不過唔好expect好似的大龍蝦咁鮮甜呀.

      刪除
  2. 咁岩, 我前日又在IKEA入貨, 買左三文魚, 有殼蝦同冇殼蝦, 仲有cinnamon roll

    回覆刪除
  3. Cinnamon roll 好唔好食呀? 的蔬菜洋蔥薯餅好好味架,我下次再去入貨。

    回覆刪除