2013年9月21日 星期六

中秋節快樂


September 19, 2013, Thursday night, 中秋節

中秋節如常返工, 但今日放四點.  四點十五分就急急腳走, 要返屋企接埋Loki同Ruby去奶奶屋企做節呀! 

Loki知道我地帶埋佢出去, 超開心, 唔叫都自己跳上車呀!

今日好多野要帶去奶奶屋企, 因為佢嗰道好多"架撐"都無囉.
我今日預備用Rum酒整青檸什飲呀!


呢兩個壺都係我帶去架, 有檸檬嘅就加咗Rum酒, 無檸檬嘅就無酒, 啱小朋友飲.

我地早到嘅就先食吓nuts, 飲番杯青檸什飲先啦.

中秋周氏家族晚飯*_* 又要飽到上心口啦
晚飯奶奶又係要的工人姐姐整到成檯都係, 我地數過, 足足有十幾款, 二十四碟. (後來仲發現, 仲有三款未煮)


今日仲多咗兩盒外援, 姑奶的親戚一人在港, 叫佢一齊嚟做節, 買咗兩盒芝麻手撕雞, 好味.

我地十六個大人, 三個小朋友加一個BB, 仲有三個工人姐姐 & Loki, 的餸仲多個人, 點食得哂.  

不過呢個係奶奶嘅模式, 我地叫過佢好多次, 餸唔使多, 精簡咪得囉, 但佢唔聽, 每次都剩十碟八碟, 食剩就一定唔會掉, 佢地真係有排食. 唉....

哈哈, 我地商量, 下次過冬, 改為打邊爐, 食剩的野可以留番煮餸, 又唔使的工人姐姐煮得咁辛苦....唔知奶奶行唔行呢!

食完飯就有大量水果...個胃唔使停.

食完又輪到五號屋動手啦.


連煲都帶埋嚟, 整豆腐花呀!  帶咗兩個中size康寧煲, 用咗共四枝豆美味豆漿...


大成功, 不過整咗兩煲, 都係緊緊夠每人一碗咋...大家都話好滑好好味呀!  的小朋友食完想encore都無呀!

姑奶話雪凍係咪好味的....哈哈, 我話你可以唔食著, 睇吓有無得剩咪雪起留番明天食....佢話梗唔制, 剩都無得剩呀!

食完九點幾十點, 我地要走啦....Loki第一時間要衝出門口.


呢張黑麻麻做咩呀.....哈哈, 塞車呀!  我地行大帽山返屋企, 上到山頂塞車, 的藍色燈係警車嘅閃燈. 好多警察維持秩序.


的車泊到兩邊行車線都有, 好多人上大帽山賞月呀!


要的警察趕咗的double parking嘅車, 我地先可以走呀!

我地梗唔會落車去賞月啦!

2 則留言:

  1. 真係好誇張, 工人係咪三頭六臂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以盡量我都會帶Ruby去幫忙. 整好嘅豆腐花,我都第一時間比三位工人姐姐食, 慰勞吓佢地啦.

      刪除