2013年9月15日 星期日

金田日本料理

September 11, 2013, Wednesday

去過咁多間日本餐廳食晏, 數來數去金田都算係最抵食嘅一間, 一諗起呢一點, 今日午餐就去幫襯, 好怕好耐唔去, 一去到就唔見咗間餐廳.

好彩去到間餐廳仲响道, 但唔滿客, 去到即時有位.


呢道嘅前菜沙律都幾好架, 的芝麻醬汁好好味.


同事叫了今日便當 HK$55, 有魚生, 豬軟骨餃子同炸軟殼蟹, 哈, 不過呢份餐唔啱我胃口.
 

我選擇了鯖魚定食HK$33


另一位同事也叫了一樣
 

每人還有飲品一杯, 我要了熱檸蜜
 

每人雪米茲一粒..
 

三粒原來都不同口味, 我的是香苧, 同事的是綠茶, 而另一位我地食完佢仲係慢吞吞食緊嘅, 佢嗰粒係雲尼件味.

出面仲邊有日本餐廳賣緊HK$43一個鯖魚定食, 有飯有餐湯, 仲有飲品同甜品, 仲唔使加一, 真係去邊道搵....

生意難做, 得閒要多的幫襯.

2 則留言:

  1. i agree, if they charge this price, they are not going to be around for too long! But i Wonder why at this price, they are still not full!

    回覆刪除
    回覆
    1. 寶勒巷有好多食肆, 樓上餐廳真係比較難做, 希望佢地晚上的生意好的啦.

      刪除