2013年9月9日 星期一

Sticky Fingers - 20130906

September 06, 2013, Friday Afternoon

轉眼又到星期五, 今日有兩個同事join我地食晏, 佢地兩個都未去過我地十分喜愛的其中一間飯堂, 我地提出, 佢地立即和議....Go go go....
Sticky Fingers

呢間餐廳, 位處偏僻(帝國中心地庫), 人流少, 去到通常都有位.  呢道食物嘅質量好....真係有的擔心, 會唔會做唔著架!
 

我地五位, 四位要了Green Salad, 呢道的沙律菜真係好新鮮 (相比起Fat Angelos就好失色啦)

另一位同事要了餐湯, 佢話好味, 不過呢道嘅餐湯係溫暖, 唔夠熱...缺點.
 

兩位要了大蝦三色椒意粉, 煮得好好味
 

一位要了雞扒配薯蓉
 

兩位要了豬柳配薯條
 

今日甜品係Tiramisu...好味, 但我更喜愛cheese cake.
 

唔知點解今日杯咖啡好似無咁好味...唯有加多的奶變奶啡.
 

五個人只需要比四位錢


因為其中一張已印滿十送一優惠...其中一位呢餐免費.

多的人食飯傾謁....開心呀!

沒有留言:

張貼留言