2013年9月17日 星期二

中秋前餐後小聚

September 13, 2013, Friday Night

Mr. & Mrs. Kua 返咗嚟個幾月, 跟著又要出遠門.  中秋節仍地出門, 响佢地離開前我地又攪次聚會, 本來星期六就最好, 但呢個星期六日, 林老闆佢地都唔得閒, 結果改為星期五.

其實星期五都幾好吖, 星期六唔使返工, 一樣可以傾夜的.

Mrs Kua今次有要求, 佢話好耐無食過Ruby整嘅椰汁千層糕, 要落order.


咁五號屋無令佢失望, 星期四Ruby放假, 叫佢去印尼鋪頭整買料, 今日整咗兩大碟出嚟呀!

今次Ruby整得好好, 甜度適中, 讚!

我就忙於整的芝士火腿比佢地送酒.

陶嫣帶來兩款芝士, 呢款芝士加了紅莓, 味道似芝士蛋糕

另外呢款係Blue Cheese, 不過味道唔係好濃

Mrs. Kua 帶了一枝好冰的冰酒, 味道好香.

一枝點夠飲, 五號屋再多開一枝.

男士們喜歡飲Whisky, 冰酒就留番女士飲啦.

兩大碟椰汁千層糕食剩少許, 我pack好比陶爸同林老闆攞返屋企, 結果係一嚿都無得剩呀!

2 則留言:

  1. i feel that many maids can do desserts very good, but their other cooking is bad (ha ha)

    回覆刪除
  2. 我淨係喜歡佢整呎山嘅椰汁千層糕, 其他嘅印尼甜品我都唔啱呀! 佢的cooking已經好咗好多啦, 哈哈, 不過佢地記性其差呢!

    回覆刪除