2013年9月14日 星期六

香草檸檬慢煮三文魚

September 9, 2013, Monday Night

上次見小杯用蒸爐整slow cook salmon,  我又想試吓.  昨天買咗件三文魚扒, 諗著今日放工返嚟整都好快啫. 

不過有時人算不如天算, 放工時大塞車, 塞咗個幾鐘都未返到屋企. 唔想型爸二公子等得太耐, 唯有打電話返屋企叫Ruby幫我整啦.

响電話講比佢聽, 佢接收得幾多就幾多啦..... 型爸就幫唔到手啦, 因為廚房事型爸一概不知, 蒸爐焗爐唔識用, 的野放响邊都唔知架!

哈哈, 今次整呢個Slow cook Salmon 無跟小杯用真空袋去醃, 又唔想將魚放入密實袋去蒸, 買唔到新鮮刁草, , 買了三文魚扒(唔係買魚柳)..用其他乾嘅香草代替刁草試吓啦.

我教Ruby將三文魚先用鹽及黑胡椒略醃, 塗上橄欖油, 洋蔥墊底, 放上檸檬.  魚扒上灑上香草再鋪上檸檬, 蒸爐55度焗20-25分鐘(Cristal最低度數係55)


返到見到呢的用剩嘅嘅洋蔥同檸檬....其實可以放堆落去啦.


佢唔識分邊款香草, 隨便攞了呢兩款

呢, 變成咁...香草灑得大多. 唔夠橄欖油

我返到去, 的魚差唔多蒸咗21分鐘, 我打開嚟睇, 的魚ok啦, 唔需要蒸25分鐘

雖然香草多咗, 搶咗的味, 但係三文魚肉質非常之滑, 有檸檬嘅清新香味...  型爸大讚(不過佢都話的香草搶咗的味), 連平時唔係好食魚嘅二公子都夾咗兩次.

下次五號屋要親自整一次, 睇吓味道同賣相會唔會再好的呢!
 

6 則留言:

  1. cooking by telephone -- the fish looks ok ar!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 真係唔錯架. 可能落Dill的味道會夾的. Slow cook Salmon的肉真係好滑.

      刪除
  2. 回覆
    1. 焗爐都可能得. 上次我鄰居用180度焗一條好大條嘅黃立鯧(有十二吋長), 蒸咗一個鐘, 又係用檸檬蒸, 蒸起好滑呀!

      刪除
  3. 下次你自己出手一定會更加好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 唔一定架. 我家附近超市無刁草賣呀!

      刪除