2013年9月26日 星期四

為二公子預祝生日

September 21, 2013, Sunday, 八號風球, 天兔襲港

今晚本來去十號部屋開中秋戶外Potluck, 因颱風取消了.  晚上都未決定食咩, 還考慮要唔要整potluck嘅食物(基本上已預備好)   但型爸知道今晚potluck 取消後就同我講不如今晚食西餐啦, 我地剛啱買咗的靚牛扒.  (吓, 我個胃唔舒服喎) 哦....睇吓二公子點先啦.

到二公子嚟搵我, 媽咪今晚食咩呀, 妳又話買咗靚牛扒同我慶祝生日, 不如今晚食啦, 明天我約咗的朋友出去食飯慶祝呀!.

二公子明天生日, 咁今日同佢慶祝啦.  仔女大咗都係咁, 正日生日都係留比的朋友.  

兩仔爺都咁想食牛扒, 咁我唔想食都唔使出聲啦.  兩個牛魔王, 佢地快樂就是我的快樂.  (我諗佢地唔知我個胃咁唔舒服, 見我行得走得仲整蛋糕)


攞咗一塊西冷, 一塊肉眼, 好大塊, 每塊都應該有12oz
 

今次唔用LC grill pan, 用舊grill pan, 我習慣將少量油塗落牛扒, grill pan唔落油, 一煎, 的牛扒會出油.  兩塊牛扒大到差唔多填滿個grill pan

呢個grill pan, 一樣煎到靚靚嘅格仔牛扒.


煎牛扒嘅同時再用另一個平底鑊煎鵝肝, 再放切片嘅小法包入焗爐焗8分鐘.  七手八臂, 有塊鵝肝燶咗的, 不過燶咗嘅係撲面嘅麵粉, 無影響件鵝肝

當我煎牛扒時, 太香了, 兩位大爺落嚟啦.
 

預備了沙律

仲有Feta cheese

他們的晚餐預備好了... 二公子一見到檯上的食物, 還有剛焗起待涼的芝士蛋糕.....佢超開心呀!

我問型爸, 要不要先食沙律, 我去拿醬汁.  佢同二公子二口同聲話唔使著, 先食鵝肝多士, 再食牛扒, 梗係食咗的美味先, 沙律慢慢食.

而我的晚餐也預備好了, 加了薑煲的白粥.

佢兩個都好有良心, 勸我食了這塊鵝肝多士, 仲幫我灑上海鹽黑胡椒

還切了小小的一塊(一口)西冷end cut給我

還有一小塊(一口)肉眼end cut.

今次呢兩塊牛扒, 好味過响一田買嗰塊好多呀!

我望著佢兩仔爺, 好開心咁KO哂的鵝肝多士(阿仔今次無聲出啦, 以前佢成日話我點解整,咁少鵝肝) & 兩塊牛扒....最後係咁意食少少沙律菜.

佢兩個食完, 我碗白粥都仲未食哂.

佢兩個快樂, 我唔食都一樣快樂.

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 我當時胃痛, 見到都唔想食. 不過而家睇番, 又想食囉!

      刪除
  2. 只吃白粥,好可僯喔!^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. 食白粥可調理腸胃, 食咗兩日的腸胃好留啦.

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈, 做女人都係咁架啦, 為咗身邊嘅男人, 自己唔食, 比哂佢地食都得呀!

      刪除