2013年9月6日 星期五

James Kitchen - 尖沙咀H8, 9/F

September 2, 2013, Monday afternoon

上個星期先去完James Kitchen, 我今日又去幫襯呀.

約咗朋友, 呢道地點相就佢, 再者其中一個lunch我好想食...上次無叫到, 希望lunch menu無改啦....

去到Menu改咗幾項, 但我想叫嘅一樣有....開心呀!


無要沙律, 要了湯, Soup of the day....南瓜湯.... 平時喝的南瓜湯比較creamy,  呢碗又唔覺, 做法好像加了薯蓉, 幾好味喎


呢款就係我好想試嘅午餐 - 明太子鮑片冷烏冬, 上星期同型爸嚟叫了另一款意粉, 今日卒之可以試到...無令我失望, 非常好味呀...的鮑片係二公子好鍾意食的仿鮑片

好想返屋企試做, 口味清新, 非常適合夏天呢!
 

朋友叫了什菌意大利麵, 味道比明太子冷烏冬淡一點, 但食落一樣好味.
 

開心時刻又到了, 紐約芝士餅+咖啡....very nice呀!

HK$58 + HK$68 +10% = 140...

唔夠二佰文無得簽咭, 用中銀信用咭簽帳有八五折呀!  下次要叫多兩個同事一齊嚟食就抵的啦.

沒有留言:

張貼留言