2013年9月7日 星期六

高鈣奶粉白麵包


Sep 3, 2013, Tuesday Night

今日寫呢篇文時有點感慨, 陪伴我過了好幾年, 呢個雙container麵包機partner(多謝鄭小B媽送給我), 快要退落嚟啦....

點解! 因為我見異思遷, 抵受唔著Panasonic SD PM105 的誘惑, 再加上魔鬼型爸話只要我開心就送比我.....所以已經訂貨, 等送貨呢!

今日算係同佢暫時farewell, 下次整麵包時, 應該會用新麵包機啦.  不過呢個雙container麵包機我都唔會放棄, 下次要整兩款麵包, 都會攞出嚟用.

今次都係兩個container用同一材料, 只係兩款麵粉嘅牌子不同

高鈣奶粉白麵包 : 高粉250g, 水185g, 高鈣低脂奶粉 30g, 糖28g, 鹽3g, 牛油16g, yeast 3g,


今次減咗少少水份, 麵團初時都有的濕, 但加咗牛油之後再攪拌就覺得啱啱好
 

一見到呢個soft ball就知掂啦.

麵包機就有呢個好處, 唔使理啦, 一陣叫Ruby早15分鐘出爐, 佢會幫我脫梗架啦.
 

兩款不同牌子的麵粉, 同一份量, 做出來都有點不一樣.

Again, 烘咗做多士, 就變得差不多...

祈待新麵包機....但仲未收到聯絡電話幾時會送貨呀!
 

沒有留言:

張貼留言