2013年9月22日 星期日

Panasonic SD-PM-105 Bread Maker

September 20, 2013, Friday, 中秋節翌日

訂咗嘅麵包機, 上星期六已經送到嚟, 但一直無時間, 唔得閒理佢, 今日趁假期, 快的拎佢出嚟玩吓.

個外型都幾靚


呢個model同PM104嘅分別係PM 105有一個特大嘅乾果容器, 可放100g.  而酵母分載器兩個model都有


配件係呢幾樣


用前要先嗰機倒拉出紅色膠片, 咁就有個時間出嚟.


今日會製作一個基本麵包, 跟足佢本menu嘅recipe


跟著圖做就得啦.


選擇程式, 呢個basic bread 要四小時二十分鐘....嘩! 使唔使咁耐呀. 
 
基本上咩都唔使理, 一按製就得啦.

出爐, 個樣都幾好


不過下次我會選擇淺色的


麵包按下去有彈力, 仲有好多氣孔


切開每一片都好柔軟, 切好入盒放入雪櫃

好開心呀!

不過第二朝用多士焗爐完, 就原全唔係我想像嘅
 
麵包有好多氣孔, 但變得依韌, 有點橡皮的感覺, 唔係咁好味喎.

吓, 睇得但唔好味!

等我下次試吓用唔同嘅麵包程式, 睇吓效果係咪一樣先.

如果佢的recipe唔得, 都唔需要擔心, 我咪用自己做開嘅recipe 囉.

機器唔會變通, 但人會變通麻.

4 則留言:

  1. 我有一本麵包機書嘅COPY,下次比你呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好, 我叫Sarah, 我老公啱啱買左部PM105俾我, 未開始用, 請問係邊度買材料呢?

      刪除
    2. 去烘焙店買高筋麵粉會平的. 响超市都有得賣, 不過貴少少.

      刪除