2013年9月26日 星期四

阿善素食 - 漆咸道

September 23, 2013, Monday

個風來去匆匆, 今早一開電視就知道要返工.  第一時間開電腦, send email 比的同事, 落波後兩小時就要回公司.

今次天兔無對香港做成好大嘅損害我覺得係一件好事, 係咪都要返工架啦.   睇的風勢, 我覺得早上一早應該落八號風球, 天文台又驚比人鬧, 所以延遲咗.

返工路經大帽山, 都見到有斷樹, 已經有車在清理.

十點幾返到公司, 好快又到食晏時間, 個胃唔舒服咗兩日, 今日強力要求同事去食齋, 哈! 食肉獸同事即刻應承, 我見佢差唔多食晏仲食緊麵包, 應該唔肚餓啩.

附近只有阿善素食, 所以都係去幫襯佢.  Green Monday, 啊, 今日係星期一, 會唔會好多人呢!   去到跌哂眼鏡, 只得一半客人.


Menuj轉咗.   哈哈, 睇見餐A就好笑, 勝瓜鮮百合雲耳"腊腸", 呢間係素食, "腊腸" 唔係麵筋就係菇啦.  嚟得食素都唔諗著會食"腊腸啦.   即係好似上次去大自然素食, 咩野北京片皮鴨, 咖哩羊腩煲, 如果我要食呢的都唔嚟素食店啦.

哈哈, 不滿佢A 餐個名, 所以唔叫, 我地三個人叫B C D 餐.


每人一碗素湯, 呢個素湯ok喎, 冬瓜眉豆花生紅棗湯, 我都要學吓煲的素湯先至得.


南乳羅漢齋, 呢道有的怪, 偏酸, 南乳味就無咩啦.


好普通的涼瓜炒蛋


呢碟鳳凰紅燒豆腐就十分好味


我唔要白飯, 要粟米弼, 好味!

不過真係有投訴, 呢道的侍應阿姐真係服務奇差, 個個都黑口黑面, 一係木無表情, 問親都係負面答案.   隔離檯有位小姐問一位女侍應攞豉油, 佢應都唔應一句就行咗去, 嗰位小姐再叫住佢, 佢先話而家咪去攞比妳囉.

我地其中一份餐等咗好耐都無嚟, 咁叫阿姐追吓啦.  隔咗10分鐘未嚟再追,  另一位阿姐剛送過嚟, 放低一碟, 我地問係咪紅燒豆腐呀, 佢話呢碟咪紅燒豆腐, 要唔要, 唔要拎走....嘩, 真巴敝....係咪因為咁所以少咗咁多客人???

有機會真係要再去訪問吓佢地, 老闆係咪刻薄佢地, 佢地個個都做得唔開心...所以幫老闆倒米.
 

沒有留言:

張貼留言