2013年9月12日 星期四

臨別秋包

                   
September 8, 2013, Sunday Night

我訂咗個Pansonic 麵包機, 到今日都仲未送嚟, 好心急麻.  明天要打去check check, 唔知係咪我地住得遠, 送貨都要慢的

麵包食哂, 咁就要搵阿partner出嚟玩多一次啦....嚟個臨別秋包.


買了北海道3.6牛乳

今次都係兩個container, 用同一材料, 只係麵粉牌子不同

北海道牛奶白麵包 : 高粉250g, 北海道牛奶190g,  糖28g, 鹽3g, 牛油16g, yeast 3g,


先落奶,濕料, 再落乾料, 最後落yeast..


的麵團搓圓後再加牛油...


今次我全程睇著, 發酵我好靚吖...


還好無頂到個蓋


焗緊時都變了一點大頭, 還好沒有頂蓋


安全出爐, 今勻我無比機會Ruby辣手催包呀!


side view都一樣咁靚


切出嚟一樣咁靚.

整麵包嘅同時, 我就繼續整甜品


清咗的北海道牛奶同cream


整咗10杯意大利奶凍.

但呢的整起要雪凍先食得..

跟著再整多一個甜品.


型爸同我都好鍾意嘅杏仁溏心蛋奶露


一不留神, 滾瀉咗添, 不過無損美味


第一碗每人一隻溏心蛋....好味,  每人都要encore 一碗


第二碗就唔要蛋啦.

林太無嚟, pack咗一碗, 叫林生帶返去比佢食啦.

沒有留言:

張貼留言