2013年9月7日 星期六

Fat Angelo's Italian Restaurant


September 4, 2013, Wednesday Afternoon

今日要多謝豆豆媽咪, 佢用團購買咗四人lunch, 只係二百幾文,  約埋我地一齊去試新餐廳


呢間Fat Angelo's有幾間分店, 我地訂了尖沙咀綿登徑, 由公司行過嚟, 都要十幾分鐘呀!
 

餐廳在地庫
 

地面門口有燈箱介紹餐廳的食物
 

之前訂咗位, 去到只要show張coupon 出嚟.
 

今日Luch menu
 

有限制, 只可以叫中間Executive Set Lunch HK$148 (Groupon @HK$68咪好抵)
 

初時同事有的擔心的團購 lunch 嘅portion會細的, 但見到的沙律上檯後就知一的都唔細份 (雖然呢碟沙律係2人份)
 

今日餐湯什菜湯
 

的麵包好似硬豬仔包, 好大個, 不過的麵包皮又硬又韌, 不過鹹鹹地又幾好味.
 

個麵包太大, 我share咗的比豆豆媽咪(豆豆媽咪個麵包都唔食, 佢話驚食唔落的主菜.  咁又係, 飲埋的湯, 食麵包加沙律都差唔多七八成飽啦.

我地叫咗4個不同的主菜share嚟食.
 

青口大蜆意大利麵, 好味!
 

燒紐西蘭牛扒, 話明係紐西蘭牛扒, 知道係咩野質素, 嚡就嚡的, 無投訴囉.
 

豬肋排, 有四枝骨, 刪好夠分
 

Rosemary roast chicken...非常麻麻, 一的香草味都無嘅
 
Fat Angelos - 20130904 (18)
甜品係意大利Gelato雪糕
 

雖然團購已付餐費, 但服務費未付.

加埋加埋, 每人都只係HK$76....好抵, 亦都好夠.

如果係原價, 我們未必會來吃呢!

 

2 則留言:

  1. 的確平喎
    我已經十幾年冇幫襯了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係N咁多年無幫襯過. 呢幾年都好少人提起呢間餐廳, 真係要做promtion先可以吸的新客

      刪除