2013年10月30日 星期三

又敗家, 今次唔係LC

 
十月中, 永安有promotion, 又抵受唔著誘惑.....其實我已經唔係即見即買, 睇完返屋企考慮了一晚, 再同型爸討論... 正如我所料魔鬼型爸的答案....吓...咁抵, 鍾意就買啦... (哈哈, 其實我都係想聽佢呢句啫) 今勻又敗家呀!
 
 今次唔係LC, 係Staub呀!
 
嘻嘻, 仲要係兩個
 
有幾隻可顏色選擇, 但個sales 一陣話呢隻色無一套, 要同第二間store 夾貨, 要等十日至兩個星期, 嗰隻色又話無貨, 要check倉, 可能要等四個月.   現貨只有紅色及灰色.  紅色只有一套.  咁紅色就紅色啦.   我有兩個同我食晏嘅男同事幫我拎, 哈哈, 梗係要現貨啦.   送貨都話要兩個星期呀!
 
24cm黑裡, 蜂巢鍋底, I like it.
 
另外一個係27cm oval
 
 都係黑裡
  
其實兩款鍋都唔算係一套, 的顏色有色差, 只係夾埋一齊做promotion.
 
上次買LC, 兩個鍋都是白琺瑯, 今次買黑琺瑯, 開心呢!
 
 
買咗返嚟影完相唔係即刻要養鍋開光, 而係要入番盒, 等我執吓個廚櫃, 再調配吓的位置先可以放入廚櫃呀!

6 則留言:

  1. Staub我度有outlet,我呢排成日諗住去敗呀,可唔可以講下你買咗幾錢呀?

    回覆刪除
  2. 兩個加埋HK$2699. 嘻嘻, 低過半價呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係抵喎,好彩有男同事幫你拎,真係好重

      刪除
    2. 哈哈, 食晏時已同佢地講定, 食完幫我做苦力. 我仲有大的嘅鍋想買, 等緊佢地下次做promotion, 要好抵先買. 又唔急著用, 長買長有.

      刪除
  3. i have a big oval Staub for cooking whole duck. What do you plan to cook with your oval?

    回覆刪除
  4. 仲未諗呀! 我呢隻oval 只得27cm 唔係好大, 想試吓用嚟炒菜, 哈哈, 睇吓似唔似LC個媽咪鍋. 仲有生炒糯米飯, 嘻嘻, 唔知得唔得呢.

    回覆刪除