2013年10月23日 星期三

Al Pasha Silk Road Cuisine


October 18, 2013, Friday Night

今晚有約, 同舊同學聚會, 舊同學選了去帕莎
 
Al Pasha Silk Road Cuisine, 4/F, K11.  去到K11, 一定要坐電梯, 因為坐扶手電梯只可以到3/F

約了六點半, 我遲了十五分鐘


侍應用那個壺倒了三次水比我洗手, 話會帶來好運呢!
 

同學知我病了很久, 唔想飲凍飲, 佢介紹我佢飲緊龍眼杞子紅棗蜜...


我無要呢, 我要呢壺石榴茶, 不過呢杯野, 只係有色無味.
 

呢道有肚皮舞表演, 我地可以影相但唔可以離開坐位.
 

中東包配三重奏(三款醬汁)
 

雞肝醬配中東包
 

芝麻羊肉卷
 

蔬菜包

羊肉及牛肉串燒
 
 燒羊架
 

炒雜菜(其實只係椰菜)
 

烤魚
 

咖哩什菜


配手抓餅
 
七點幾有表演, 有兩位dancer, 呢個係其中一位
 
 另外一位, 出場時頂著一盤蠟燭
 
我地有一位同學遲哂大到, 我地一面食, 一面等, 唯有留的比佢啦.
 
佢成八點幾先到, 我地九點前要交檯, 佢嚟到再加碟麵啦...唔知係咩麵, 但味道我唔like呢.

餐廳要我地九點前還檯, 好緊張咁要收哂我地的碟, 我似驚死我地唔走咁呀!
 
 我地六個人食了HK$1,963.50.  

呢道的食物非常普通, 唔覺有咩好食, 的飲品仲貴過的食物.

九點離開餐廳, 咁早, 唯有搵地方食甜品, 再可以聚一聚傾多陣.
 

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 的飲品真係好貴, 由五十幾到百幾. 我地個個都有叫飲品, 我叫佢比杯熱水我都唔得, 佢話佢地嘅policy係一定要叫一枝枝裝水佢先肯比杯水我. 後來我同個經理講, 佢地先勉強加的熱水落我飲緊個壺石榴茶, 即係用熱水沖淡壺茶, 唔可以比杯熱水我. 我地食得唔relax, 因為佢地不停收起的剛食完嘅碟, 她似比緊的壓力我地要準時走. 的侍應做得好緊張無咩笑容, 唔like呢!

      刪除