2013年10月23日 星期三

深井發記甜品

October 18, 2013, Friday night

同幾位舊同學離開帕莎, 去搵甜品店
去咗呢間深井發記甜品....哈哈, 我地唔係去咗深井, 呢間鋪頭响赫德道口, 只係個名係深井發記.

晚上尖沙咀真係好旺, 食甜品一樣要等位呀!  不過都唔係等咗好耐, 鋪仔細細, 的客人食完就走啦.

我地六人分別叫了:

木瓜雪耳糖水

楊枝金露

綠豆沙湯丸


腐竹糖水加湯丸

腐竹糖水

五號屋要了川貝蓮子海底野.

我地都唔全得耐呀, 食完都要走, 唔好阻著人地的檯, 有人等位呀!


埋單HK$157.

我地在街外傾咗一陣, 十點幾就走, 我揸車要成個鐘先返到屋企呀!

2 則留言:

  1. 深井個間發記甜品味道都唔錯,星期六日非常多人,尖沙咀呢間d甜品味道好嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 尖沙咀呢間都ok, 我食嗰款川貝蓮子海底椰唔錯, 其他都無投訴呀!

      刪除