2013年10月27日 星期日

阿元獅餐廳

October 22, 2013, Tuesday afternoon

今天一早上了深圳寫字樓辦點事, 以為可以一早攪掂, 點知都要等都中午先完成. 下午就同國內同事食晏啦.
去咗呢間阿元獅食台灣菜

坐低就放落嚟嘅蘿蔔乾,


同事叫了呢款魚, 我無留意叫咩野名, 同事話條魚係福壽魚, 半煎炸之後, 淋上用冬菰絲, 紅蘿蔔絲同豬肉絲煮成嘅醬汁, 又幾好味喎.


麻油腰花

我點的蔬菜卷.

同事點的肉丸羹

三餸一湯, 我地三個人好夠啦.

食完我仲要趕返香港, 下午約了客人在公司開會呀!

2 則留言:

  1. 碟麻油腰花掂唔掂呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 碟麻油腰花掂呀! 好柔軟, 一的都唔硬, 配埋的薑一齊食好好味, 我地全部食哂!

      刪除