2013年10月22日 星期二

子薑炆鴨+張榮記蝦子麵


October 17, 2013, Thursday night

星期四Ruby放假,放工返到屋企,唔想煮,坐咗一陣同型爸開車出去。

哈哈,點知一開車就見到十一號部屋同十八號部屋女主人兩個人去散步,十一號部屋女主人問我做咩放咗工返到屋企仲出去呀,我話出去食碗麵啦。

點知佢話放咗工咁辛苦唔好出去啦,我炆咗鴨呀,煮個麵就得啦,我同型爸都覺得唔好意思,但十八號部屋女主人話,佢炆的鴨好好味架,佢都比咗一盒我呀!

我地講緊嘅時候,十一號部屋女主人已經返咗屋企攞比我啦...咁我同型爸泊返架車入屋。 Loki响道嗚嗚嗚,爸爸媽媽你兩個又出又入攪咩呀!

過咗幾分鐘,十一號部屋女主人唔止攞咗的鴨比我,仲有蝦子麵呀!

就係呢款張榮記蝦子麵,佢話好好味架。

呢盒就係子薑炆鴨,我只要翻熱就得

我覺得的麵好細個,咪一次過煮哂三個
只需要用水煮到適合嘅腍道,煮起又覺得好多,唔使落味,只需加少少鹽
 

我同型爸的晚餐. 的麵真係夠味,我加咗少少鹽,覺得有的鹹添。

個子薑炆鴨真係好好味,型爸唔食薑,比我食哂呀!正!

我呢道的鄰居真係好好架。

沒有留言:

張貼留言