2013年10月24日 星期四

煎餃子+蒸小籠包


October 19, 2013, Saturday afternoon

五號屋包咗的餃子, 趁今日假期整嚟食啦.  問型爸想食湯餃定煎餃, 佢第一時間話煎餃,  哈哈, 佢鍾意食香口的呀!

煎餃就攞的長形出嚟, 餃型平底, 容易煎呀!

不過型爸好記性, 佢記得我地剛响超市買咗小籠包, 佢話不如蒸埋嚟食.


呢款灌湯小籠包, 一包有八隻, 二公子都好鍾意食
 

雖然的耐熱膠盤可以蒸, 但我都係喜歡轉落碟蒸, 我諗著用蒸爐, 但Ruby開咗鑊, 咁就落鑊蒸啦

包裝內附鎮江醋, 不過我無加薑絲, 因為型爸唔鍾意落醋
 
煎餃+小籠包
 

今日飲品大豆鈣思寶


我的午餐

沒有留言:

張貼留言