2013年10月10日 星期四

丹麥麵包 - 超失敗篇

October 6, 2013, Sunday

趁今日假期,又嚟研究吓個麵包機唔同嘅麵包食譜


好想整呢款丹麥麵包,呢個食譜跟新型號一同推出, 仲送埋預拌粉.


不過呢個食譜要用好多牛油,整起成個包有2155 kcal (嘩, 勁唔健康, 不過都要試吓)


仲好麻煩,要預先將的牛油切粒,放入冰櫃冷凍一晚


買機時送咗兩盒丹麥麵包預拌粉, 一盒入面有兩包250g粉


跟著隨機食譜份量,加了一包預拌粉,最後落了150ml冷水

3g 酵母(我個電子磅量唔到2.8g 咁準確)


跟著menu
 

按食譜7, 25分鐘後加入冷凍牛油

呢的牛油昨晚已經預備,最少要冷凍10小時。

響鬧10分鐘內一定要完成加牛油呢個動作
 

加完牛油後再按開始,大約要2小時30分

偷睇佢攪拌,覺得的麵團好濕呀!

攪掂的麵包,跟著我同型爸帶Loki出去行街,返到嚟剩吓52分鐘,時間啱啱好,呢個時候要掃蛋漿....

打開麵包機一睇,心情即刻由天堂落到地地獄,個麵團跟本無發起,即時要諗點好呢,再繼續焗都無意思,決定停咗部機。
 

跟著用保鮮紙蓋著繼續發酵
過咗半小時,個麵包真係繼續發酵呀!
 

發到差唔多同個container一樣咁高,我就掃上蛋漿(此時心中暗喜覺得救番個麵包)

已預熱焗爐180c

整個container放入去焗,諗著焗20-30分鐘


焗焗吓覺得個包越焗越縮...攞出嚟睇吓,個面ok, 再用竹籤插入,無黐麵粉,咁即係熟咗啦, 咁攞出嚟諗著等幾分鐘先脫模啦。

呢個時候啱啱食飯,Ruby叫我食飯先,一陣佢脫模。

到我食完飯,問Ruby點呀,脫咗模未呀,佢唔出聲,話的麵包唔得...

呢,就係見到呢堆野啦,麵包唔似麵包,蛋糕唔似蛋糕,一摸即散,攞少少放入口,都唔知咩野味, 麵包唔似麵包,蛋糕唔似蛋糕,好油膩添。

成個心實哂...又唔要得,又要去堆田區,真係好肉赤好浪費.  如果可以食得, 我一定唔會浪費. 

我用咗麵包機咁多年,整過無數次麵包,從未試過失敗如此,咁樣浪費資源, 呢個麵包機令我痛苦咗兩次啦。 

跟著就嚟賽後檢討.... 最後發現我用錯了跟機receipe.....

睇番送嗰盒預拌粉後面嘅份量,原本同跟機嘅menu唔一樣.  如果我用一包粉250g, 只可以用135ml水,加22g蛋漿。 冷凍牛油亦只需要98g.   而跟機menu係要落280g粉, 150ml ,25g蛋漿& 110g 牛油。

好明顯我呢個三不像太多水份啦。

失敗就失敗,唯有下次再試過。 無冷凍牛油,唔可以即時再整過,咁整番個普通軟式麵包先啦。

沒有留言:

張貼留言