2013年10月11日 星期五

軟式麵包-成功版


October 7, 2013, Monday

整丹麥麵包失敗了, 暫時唔再整呢款麵包, 整番的基本的, 等我摸熟的部機先啦.

上次整軟式麵包唔係好成功, 雖然個包一樣食得, 但我都好想再做好的, 口碑咁好嘅麵包機, 無理由响我手上攪佢唔掂. 
再嚟軟式麵包


金睛火眼睇清楚的用料


再睇一次個menu


最後加水, 今次我減了15ml水份, 即175ml.   上幾次失敗或唔理想, 全都同水份有關

再加入酵母...關蓋, 按制.

4小時20分鐘後......

哈哈哈哈, 今次好成功呀! 個麵包發酵得好好呀!

切開, 的麵包texture好綿密, 麵包好有彈性.
又嚟烘多士, 搽班蘭咖young....好好味呀!  的麵包皮有的韌, 但的麵包肉非常柔軟.   今勻ok啦.

下次做其他麵包, 我都會減少的水份, 到時覺得乾唔夠先再加, 咁樣比較保險.

睇本書, 麵包做起時陷下去, 通常都係水份太多.

用呢個PM105 做咗幾次麵包, 呢次算係最成功, 開心呢!

4 則留言:

  1. 恭喜你成功...自從買左呢部麵包機後, 我都成日整包....

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 咁有部麵包機真係好方便, 唔使搓麵團整花的指甲, 大家一齊整包樂. 成唔成功都係一種快樂嚟架!

      刪除
    2. 我今晚第一次用軟式 MODE......反而失敗左...成個包好淋 (好似無腰骨咁)

      刪除
    3. 會唔會係水份太多, 我減咗15ml水份先發酵得好咋.

      刪除