2013年10月13日 星期日

The New Sangeet Indian Restaurant

October 9, 2013, Wednesday Afternoon

今日食晏, 去試新口味呀!


呢間餐廳一的都唔新, 開咗好耐, 只係我地日日經過但無留意. 呢間叫做The New Sangeet嘅印度餐廳

本來想去古宮食韓國料理, 去到見到餐牌, 同梨花園都無咩分別, 退而求其次去了印度餐廳.


呢間印度餐廳 Lunch Buffet都只係HK$98


不過睇完餐牌, 覺得個set lunch已經好夠食, 每位都只係HK$48

我地叫了三個set lunch share 嚟食.


每人有一塊薄餅, 同的調味料一齊上
每人一碗湯, 飲咗但唔知係咩野湯, 有蘑菇及點胡椒, 我地估係雞湯吧.
 

呢就每晚八點後有印度舞表演.

頭盤每人有一個咖哩角及一件酵雞.  個咖哩角人面係素菜及豆蓉, 咁大個食一件都好夠.

主菜我地揀了咖哩什菜, 入面有九款蔬菜, 如青豆, 豆角, 紅蘿蔔, 薯仔.....唔辣架, 好香椰汁味

呢款係羊肉(影得唔好添), 又係唔辣嘅

呢款係咖哩魚, 呢款咖哩汁反而比較辣, 但三款中最惹味.

仲有呢籃印度烤餅....食呢的烤餅配主菜已經好夠, 唔使食飯都已經飽了
 

但呢三款餐一樣配有白飯, 的咖喱汁實在太好味, 忍唔著要了兩大匙白飯加的咖哩汁撈飯.

呢餐好豐富

每人仲有飲品, 兩位同事要了凍檸茶同檸水
而我就要了熱咖啡.   呢道的咖啡唔得, 應該係即溶咖啡, 唔啱我口胃, 下次要記著唔好叫啦.

埋單HK$158.40 (HK$48 x 3 + 10%), 好抵食, 我地仲覺得幾好味添.

其實食buffet 都係類似嘅食物, 只係款式多的任攞任食.  對我地嚟講, set lunch 已經食到捧著個胃.

咁好味, 我地一定會再嚟呀!
 

沒有留言:

張貼留言