2013年10月6日 星期日

快速麵包 - 麵包機製作


October 2, 2013, Wednesday

上次整米飯麵包失敗了, 今日要繼續努力.

放工返嚟食完飯都已經八點幾, 今日唔可以再整的四個鐘頭嘅麵包, 我唔想咁夜瞓呢, 有個快速麵包嘅program, 只需要兩個半小時, 做起都只係十點幾, ok, 就呢個啦.

呢個快速麵包, 麵粉比軟式麵包要落多的, 水份亦都要落多的, 但時間就可以短的.


落齊料, 最後加水


跟著menu就得啦.

按制set好program, 十點半就ok啦.

不過我上房之後就咩都唔記得啦, 的麵包做好, Ruby亦都無通知我, 已經出爐
 

的麵包無發得好高, 但係都ok, 麵包好柔軟


第二天烘了做多士


搽了班蘭"咖young", 咬落鬆軟, 並無韌皮, 都算係成功.

唔知係咪我無用鮮奶代替水, 的麵包無我以前用另一部麵包機整得咁好味.

唔緊要, 慢慢試, 只要唔失敗要掉落垃圾桶, 總會試到一個理想嘅receipe.
 

沒有留言:

張貼留言