2013年10月27日 星期日

燉橙

October 22, 2013, Tuesday Night

下午趕回公司開會, 見完客放工都已經好夜, 本來想返屋企前去買蘋果燉川貝, 但走時好攰又唔想去,  見到公司個雪櫃有同事買咗幾個蘋果, 想攞咗先明天買番比同事, 諗諗吓又唔好, 不問自取是為賊也, 五號屋唔想做盜賊呀!

另一位同事同我講屋企有無橙呀, 燉橙都得架, 可以止咳.   咁橙又有喎, 同事約略講比我知, 咁我開車返屋企.   開緊車, 聽到有message, 原來同事寫下做法, whatsapp比我....我的同事真係好呀!
呢, 就係呢個message呀!

咁返屋企梗係整啦, 洗乾淨個橙, 在上面界十字, 掀開少少加了半茶匙鹽

隔水蒸20分鐘, 咁就用個鑊啦.

點知燉完個底一的水都無嘅, 啊, 應該唔好加蓋.   開蓋再蒸過

今次蒸完個鍋底有少少水啦


將的水倒入杯內, 得咁少咋.  飲咗佢, 嘩, 又鹹又澀, 好彩得一啖啫.
 
 咁用匙食的橙肉啦, 我呢款橙好多汁, 但食落去完全唔係食緊橙, 係似食緊橙入面白色嗰的衣, 非常苦澀. 好難食呀!
 

都勉強食咗佢, 真係好難頂呀!   食到打冷震呀!

我明天都係去買蘋果, 燉蘋果好的.
 
出呢篇時, 真係唔知將呢篇歸邊一類, 又唔係甜品, 又唔係小食, 更加唔係美味的東西.  結果將呢篇歸類去自家醬汁(燉咗有橙汁麻), 哈哈, 差的想開一個項目, "好難食的東西".

4 則留言:

  1. 回覆
    1. 我只食了一次, 跟著第二日已經燉蘋果, 跟著又飲川貝枇杷膏..... 哈哈, 攪咗咁多野, 好似川貝枇杷膏有用的, 少咗好多咳啦.

      刪除
  2. 這篇文章很可愛也好好笑 !!! 就放在實驗篇吧 :-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 實驗篇...即係搵自己"較飛", kakakaka, 又幾貼切喎.

      刪除