2013年10月25日 星期五

鮮蝦木耳雲吞


October 20, 2013, Sunday

上星期包了餃子, 我今個星期包雲吞呀!

有兩款雲吞皮
 

呢款係國內超市買嘅上海雲吞皮, 又薄又軟, 我今次要嚟包港式雲吞


呢款响香港街市買嘅雲吞皮, 厚身的, 梘水味都重的.  其實我想買大塊的架, 但買唔到, 因為我想整錦滷雲吞


剁了一大盤肉, 分了一半出嚟加入木耳.   而鮮蝦就唔撈落去, 包時加入的餡


的餡料調味加入了蝦子同大地魚粉, 希望做到雲吞麵口嗰種口味

包嘅時候, 先落雲耳肉餡, 再加半隻蝦, 我唔想剁碎的蝦, 希望咬落去口感大的.
包了兩個款式試吓, 始終覺得上海雲吞包嘅方式好的, 好過港式嘅搾埋一嚿, 因為塊皮細, 的餡包得唔多呀!.

上海雲吞皮包港式雲吞餡, 包咗六十幾隻呀!


至於的港式雲吞皮就包咗呢的雲吞, 餡料沒布加雲耳, 只有鮮蝦豬肉


包好一層, 鋪上保鮮紙, 面上再加一層, 呢的諗著用嚟炸架!

今日完成品.

呢兩個星期做咁多手工, 的指甲花哂, 又要再整過啦.

沒有留言:

張貼留言