2013年10月26日 星期六

Aeon MaxValu Prime Food Court - The One


20October 21, 2013, Monday Afternoon

今日約咗豆豆媽媽, 趁著午飯時間, 去The One嘅Aeon 超市同十二蚊店行吓.

無咩收獲呀, 午餐就响一樓food court買野食. 因為餐後要趕過海開會, 要快快脆脆食完, 約咗同事响地鐵站等我.

豆豆媽咪話佢之前買過呢道的拉麵都ok, 咁我都試吓啦.
 

豆豆媽味要了日式义燒拉麵, 見到的日式义燒肥到腩肉咁, 我唔like呢.


我要了炸豬扒拉麵

每人要了一盒檸檬茶
 

睇落件豬扒ok, 但食落就真係唔得啦, 又軌又嚡.  我走去問阿姐, 個豬扒有無汁架, 佢黑口黑面話無.

碗拉麵就細細碗啦, 不過我鍾意食白色拉麵, 呢款黃色麻麻.


一碗拉麵+一盒飲品, 每位HK$43

食完我又走去問阿姐, 有無牙籤呀? 佢又黑口黑面同我講"無呀"...哈哈, 唔知我係咪好麻煩呢.

呢間的野我就覺得唔得啦, 下次試吓第二間便當啦.

沒有留言:

張貼留言