2013年9月30日 星期一

外賣粥麵

September 28, 2013, Saturday

昨晚瞓得好差, 個鼻塞哂, 跟本瞓唔到, 瞓吓醒吓, 今朝起身, 仲覺得嚴重咗, 攪咩, 睇咗醫生食著藥都係咁.

昨天請了病假瞓了一天, 個人渾渾沌沌.  型爸叫我不如出去行吓, 唔好整日困著間房.  我其實都唔係好願郁, 不過諗吓都啱嘅, 出去行吓都好, 順便去買餸.

行咗一陣就覺得好攰, 頂唔著, 快快趣趣, 買完就走.

本來想返屋企煲粥炒麵, 型爸話唔好攪咁多啦, 不如買番去食好過啦.   咁都係, 狀態十分差.

去了上水街市熟食檔東莞佬粥麵買外賣.


我要了粟米粥, 好肯定, 無落味精.


加咗好多甜醬同麻醬嘅睇粉

粟米粥+腸粉, 呢個套餐HK$21(堂食hk$20).  雖然係粗野, 但呢的價錢而家仲去邊道搵.


型爸要了皮蛋瘦肉粥, 加豬紅粥都只係加hk$5


配碟炒碟真係嚇親, 一大盒加埋碗粥套餐價都只係hk$26 (堂食hk$25)


咁大堆頭, 兩個人真係食唔哂, 的炒麵要留起大半盒, 我碗粟米粥都只係食得一半

嗚嗚鳴, 病咗真係慘.....二公子剛啱瞓醒(佢返了幾天通宵更) 想去按摩, 我叫型爸同佢去啦, 我唔去啦(其實我都好想去架!).   做人唔可以咁自私嘅, 況且我個病樣都幾難睇, 面部浮腫, 鼻塞兼失聲, 係人見到都怕咗我啦, 都係乖乖响屋企休息吓好過啦.

咁我瞓覺佢兩仔爺去按摩囉.

沒有留言:

張貼留言