2013年11月25日 星期一

Yen xpress Teppanyaki

November 20, 2013, Wednesday afternoon
 
今日同同事去咗太古城attend 一個seminar .  大約十二點幾就完成.  嗰位trainer小姐話太古城food court的野都幾好食, 叫我地去試吓.
 
同事話好少機會嚟太古城, 過開嚟不如就試吓啦.

一去到food court, 見到有家鐵板燒, 有位唔使等, 就呢間啦.
 
呢間叫圓鐵板燒, Yen Xpress Teppanyaki, 快速, 即係快餐啦, 又未食過鐵板快餐喎.
 
呢個lunch menu, 我地三個人, 叫了D & E.

好大嘅鐵板餐檯, 但只有兩個女廚師
 
 
坐落每人一碗湯

我地坐的位置前每人放一張錫紙代替隻碟, 突然放一份菜比我同事, 應該係佢大量炒作時多咗一份, 咁我同事即時有得食.
 
每人一小份煙肉炒蛋

一碗白飯
 
嗰位廚師小姐真係炒到唔停手, 炒完的芽菜, 先到炒我地嗰份呀!

牛肩先來,  一份三個人share, 每人幾粒咋

多春魚就每人有三條

一塊龍脷柳又係分三份

 
 
雞扒就多少少
 
夾埋夾埋都夠送飯嘅
 
最後女廚師先炒菜, 又係大堆頭

 

每人仲有一杯蜜桃蘆薈茶

埋單加一小帳HK$260.  每人八十幾啦.
 
的野食普普通通, 咁鐵板快餐係咁上下啦.   Good try.
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言