2013年11月16日 星期六

林家二公子生日燒烤夜

November 10, 2013, Sunday Night
 
嘻嘻, 今晚又有節目, 鄰居林家二公子生日, 邀請一眾鄰居出席燒烤夜...
 
我地睇著佢出世, 今年四歲啦, 越大越精靈, 仲越嚟越頑皮呀!
 
林太預備了多款食物....好多肉類

還有海鮮, 魚, 蝦蜆.

不過我地而家燒烤, 大部份都係放在網上燒, 很少拿著燒烤义來燒
 
五號屋就採取一勞而獲, 坐已待食嘅方法.....哈哈, 食物源源不絕送到面前呢!

林老闆開了Whisky, 紅酒

還有一大堆汽水, 清熱飲品,   我唔飲酒啦, 乖乖飲鹹柑桔啦.

食完就到切蛋糕時間....的小朋友開心都顛哂呀!

最後當然要提一提煲的腐竹雞蛋糖水....十一公升咁大個煲都飲到見煲低.
 
不過今晚唔好以大夜, 十點要散band, 因為小朋友明天要返學, 我地又要返工呢!
 
兩個星期後又有燒烤party, 下次係陶陶生日.....大家又可以聚一聚啦.
 
 

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 嘻嘻, 我地大部份鄰居都好客, 有時朋友嚟燒烤, 都邀請埋的鄰居, 分頭圍二圍, 高興的麻.

      刪除