2013年11月19日 星期二

女子組韓國首爾之旅- Day 1

November 14, 2013, Thursday
 
今早未夠六點就起身, 七點要出到青衣接埋細姪女, 在機場會合嫂嫂.  今次係女子組自由行, 大姪女昨天己出發, 先去辦事, 在那邊等我地呀!
 
我的行理...喼套喼...出發啦....
 
Loki見到我pack哂行理, 睇著我地出門, 勁唔開心, 佢唔知淨係我一個去, 型爸只係送我去機場.
 
姪女一早已網上check in, 我地去到機場時間非常充裕.  

咁我去club lounge食個早餐先, 噢, 原來搬遠咗喎.

呢道嘅魚蛋麵幾好食架, 加的XO sauce, 好味!

機場lounge都有用Staub呀!

坐09:40 機去首爾, 點知flight delay, 遲咗50分鐘先起飛. 差唔多兩點先到首爾, 當地時間快香港一小時.
 
大姪女已經在韓國whatsapp我地, 叫我地到埗要盡快過關攞行理, 搭機場巴士出市區, 要避開繁忙時間, 唔係就會好塞車....
 
趕呀! 趕呀! 趕呀! 去到十二號閘口, 啱啱有架車就嚟開, 就係我地要搭嘅6002號巴士.   好彩那位司機開門比我地上車, 如果唔係我地要等30分鐘.

由機場去東大門要一個半小時, 大姪女話當聽到, Jong-ru 3 ga, Jong-ru 4 ga, Jong-ru 5 ga, 就要留意, 一見到大個好大的石門, 就要落車.

見到大石門啦(其實都唔係好肯定, 但市區突然見到咁大個石形古舊建築, 多數都係啦)

咦, 有介紹, 不過在車上睇唔到

嘩, 見到呢間麵店, 姪女在facebook 介紹過....一定係呢道啦.
落車先有機會影吓呢架機埸巴士, 6002

落廾見到好多生果賣, 仲好平添, 的粟子好大粒, 比我地平時香港墳嘅大一倍

呢的响韓劇入面見過嘅小檔, 好想試吓呀!

呢個係東大門, 地鐵4號出口, 我地就喺呢附近住.

由呢條好窄嘅小巷入去就係啦....我地住民宿呀!

房間好細, 只有一張雙人床, 要同大姪女孖鋪(敝....超唔慣添), 對住有一張小檯

洗手間相比起就好大.  還好, 房間感覺上全都是乾乾淨淨, 沐浴露, 護髮素, 牙膏, 拖鞋, 毛巾, 獨立包裝, 樣樣都有.
 
到達酒店, 姪女剛起床梳洗, 她昨晚通宵辦貨, 零晨五點才睡呢!   她仍需要工作, 我們先出圭去行街, 相約晚上八點回來, 她帶我們去吃韓燒呢!

一出去, 見到那小檔, 馬上幫襯

那位"阿朱媽"馬上即炒比我地食.

白焯魷魚

豉椒雞腎
 
韓式魚蛋
 
食完再去試其他呀!
 
韓幣二千五百一碗麵, 好抵食呀!

好幾款選擇
 
我地剛啱叫了小食, 呢間唔叫咁多啦, 純粹想試吓
 
 

姪女叫了這碗應該是水冷麵吧
 

而我就選了韓式炸醬麵, 不過呢碗麵麻麻, 無咩味呢!
 

食完我地就去行街
 
去到地鐵站, 攪咗十幾分鍾都唔知點樣買儲值地鐵, 哈, 突然聽到廣東話聲, 即刻請教一下.


要先付三千韓幣, 先買這張City pass(好似百達通一樣), 不過咭入面沒有價值, 要另外增值.  咁我地就先增值一萬韓幣.

睇吓地鐵圖, 我地要坐三個站到明洞
 
 
地鐵多人都不得了

 
 
 
 到明洞啦, 藍線424
 

明洞又係超多人, 數以百間化妝品店, 韓國真係化妝品強國, 百花齊放.

行咗幾個鐘, 買咗一大堆, 哈哈, 第一日就用咗四十幾萬韓幣啦. 要返去同姪女食晚飯啦.

 
回程坐地鐵回去, 好快就到.

姪女帶了我地去一間小店食韓燒, 店名是韓文, 真係唔知, 留起咭片都唔知邊間打邊間
 
 
呢間食韓燒, 係用炭燒唔係電爐呀!
 
 
叫了呢道出名的豬腩肉
 
牛肋肉


呢碟生菜加了醬汁, 好好味呀!



用生菜, 加辣椒加蒜頭加燒肉一齊食好味.


我地四個人叫了兩款肉都食差的食唔哂, 因為大姪女食素, 佢主要都係菜, 湯同飯.

食完我地又去行街, 今次行東大門.....又行到腳軟....最後我同嫂嫂頂唔著, 搵間咖啡室坐吓先.
 
 我要了奇異果汁, 嫂奴要了Cappuccino
 
我地返到住宿嘅地方都差不多一點, 快的梳洗休息, 今早未夠六點就起身, 好攰呀...好充實的一天.

沒有留言:

張貼留言