2013年11月28日 星期四

馬仔記客家菜館

November 24, 2013, Sunday Night
 
星期日, 型爸又約林老闆一齊出去食晚飯.  型爸想去流浮山食海鮮, 好遠我唔想去呀!  我仲有好多野做, 預備好哂的檸檬浸檸檬醋.  遲兩日出差又未執行理, 九點又要趕返嚟睇電視大結局.  唔想去咁遠喎.   林老闆提議不如去上水馬仔記啦, 咁我地梗係贊成啦.
 
 我都有經過呢間馬仔記, 今日都係第一次幫襯

見到呢個餐牌, 即刻聯想到老闆係個馬迷
 
 佢地叫咗碟花生...要收錢架....HK$12 

天氣轉涼, 林老闆話呢道的羊腩好得, 咁第一時間叫啦.  侍應話要快的落單, 驚好快賣哂

臘味炒芥蘭, 的芥蘭炒得好靚呀!

  金菇肥牛煲...二公子叫的

客家炸大腸, 又係二公子叫的

咁少...未齊呀!

 
的羊腩滾起, 好香呀! 仲幾大鍋, HK$238都算抵.

油鴨潤腸煲仔飯, 的飯煲得好好, 不過油鴨鹹的, 潤腸麻麻

鹹魚肉餅煲仔飯, 好正呀!
 
五個人咁多野, 好夠啦.
 
食完快的返屋企睇大結局呀!

 
飯後回家林老闆帶咗枝ice wine嚟飲, 好香.  我地又開咗一枝大嘅ice wine....
 
計吓計吓, 的ice wine細細枝, 可能仲貴過的Whisky呀!
 
跟著型爸又攞的藍莓芝士出嚟同林老闆, 芝士ice wine送電視大結局.
 
我好忙呀, 要浸檸檬醋呀!

沒有留言:

張貼留言