2013年11月22日 星期五

女子組韓國首爾之遊 - Day 4

November 17, 2013, Sunday

行程的第四天, 無預定嘅節目, 安排了今天是"補飛"日, 亦即是話之前未買夠, 又或者揸唔定主意未買, 今日要昨最後衝刺.

嫂嫂跟我第一天已經買了很多, 但細姪女第一天只係shop around, 今日佢一定要博殺, 佢仲有一張shop list未攪掂.

我地今天一早再去明洞, 一去到我同嫂嫂慢慢行, 姪女就要加把勁, 買買買, 早餐都唔食啦.

我同嫂嫂隨便找了間韓國餐廳, 諗著食泡菜豆腐鍋, 點知嫂奴見了這張poster, 即刻改變主意.

要了薯仔豬骨煲...早餐變了晚餐

無問題, 食就食啦, 從未試過早餐食咁多飯.

埋單兩萬七千, 比起我地响東大門食, 貴咗的啦.  不過地區唔同麻.

食完我地出發去買野啦, 約咗兩位姪女兩個小時候等, 我地有足夠時間....哈哈, 荷包又輕的啦.

見到大姪女之後, 佢帶我地由明洞行去南大門....原來行十分八分鐘就到啦.

 本來想搵間小店食豬腳仔, 搵唔到, 隨便搵一間排檔啦.


 叫咗的炒菇, 炒鰻魚, 炒粉絲, 不過味道麻麻, 咁樣都要五萬幾.  呢道食少少算啦.

跟著姪女帶我地行百貨公司

佢話呢的雪條好味, 但我唔想食啦, 我今日覺得好凍, 可能著唔夠衫

兩位姪女選了這兩條雪條, 佢地話好似沙冰咁, 睇落好靚, 見佢兩個食得好開心

 嫂奴買了兩個cake, share 嚟食, 當係下午茶.

食完兩位姪女再去行街 我同嫂嫂回去休息, 佢地今晚預備通宵呀! 嫂嫂話一家要休息吓打打底....我唔掂啦, 行到腰骨痛, 返去休息, 今晚亦唔會通宵.

晚上大約九點幾, 兩位姪女回來, 大家執拾一下行理, 佢地今晚要通宵博殺呀.

跟著我地出去食晚飯. 本來姪女想帶我地去食韓國pizza, 點知pizza店關門, 我地就去另一間

 呢間叫Food Café

要了烏冬

炸豬扒蛋包飯

呢個類似餃子的東西, 我地唔要肉, 咁姪女都可以食.

加的什菜醬汁, 捲起就食. 

另加一碗辣海鮮拉麵

食完呢四樣都未夠呀!

再叫芝士焗飯

辣豆腐鍋.

呢餐好抵食, 三萬五千咋.

食完都十一點幾, 我回去休息, 兩位姪女跟嫂嫂出去預備通宵買野.

我返去要再執行理, 我買到超哂重呀!


沒有留言:

張貼留言