2013年11月24日 星期日

美味中越餐

 
 
November 19, 2013, Tuesday Night
 請了幾天假去韓國, 今日返工, 真係忙到頭都暈, 的野係我做嘅就點都會等到我返嚟先處理. 
哈哈, 咁樣係好事定唔係好事呢.  下星期又要出差, 仲有排忙呀!
 
差唔多下午四點幾, 收到鄰居whatsapp的美食....唉吔, 佢地又嚟lady's lunch 啦, 嗚嗚, 通常lady's lunch我地無份參加, 有時佢地久唔久會改為lady's night就吓我.
 
佢地whatsapp嚟引我, 咁我梗係叫佢地有剩就留的比我試吓啦..
 
返到屋企, Ruby已經煮好飯.
 
有煎芝士薯餅
 
鹹魚蒸肉餅
 
 
仲有蓮藕花生眉豆豬骨湯
 
哈哈哈哈, 仲有呀.....


越南春卷, 有哂生菜青瓜九層塔同醬汁, 我放人焗爐焗吓就得啦.
 
仲有越南蝦沙律

意外的越南小食, 係的鄰居lady pack起仲外賣速遞添呀!
 
仲唔止...食食吓有人按門鐘

又嚟外賣速遞, 十一號部屋女主人整了茶果, 仲整熱埋叫我即刻食

睇吓我今晚幾豐富....真係多謝各位lady, 等我參加唔到都有得食.
 
呢的鄰居去邊到搵呀!  勁開心呀!
 
 


2 則留言:

  1. 你係咪住喺一個幻想世界, 點解會有咁好的鄰居?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢個屋苑的鄰居真係好好架, 所以成日都有聚會. 遠親不如近鄰, 我見佢地多過我的家姐哥哥呀!

      刪除