2014年11月13日 星期四

大埔半天遊

October 25, Saturday

星期六, 有節目.   今日大埔半天遊呀!

 
哈哈, 睇吓我同型爸去咗邊, 係大埔工業邨南順麵粉廠.  我要嚟買麵粉.

五號屋係一個好慳家嘅人, 一個星期整兩次麵包, 用麵粉份量都好多架.   去超市買二十幾文一公斤, 烘焙店都要十幾文,  但嚟麵粉廠買一大包就真係平好多, 仲有排用添.

麵粉係其中一款主要食糧, 價錢應該好平, 但香港所有麵粉都係進口(包括國內), 加上運費鋪租,價錢就會貴好多啦.


去到麵粉廠, 外面"實Q"叔叔好好人, 指著方向叫我地泊好架車, 跟著入去轉左手面,  見到房間行入去比錢就得啦.

我同型爸都係好有禮貌嘅人, 但遇著負責收錢嗰位女士真係有的唔高興.  十問九唔應, 你有你講, 佢望都唔望一眼, 好似見你唔到亦聽唔到, 只係佢有佢寫張收據(咁識寫收據即係知道我地存在啦).   唔知係咪我地嚟買麵粉阻著佢食午飯令佢唔高興, 但我打電話問辦公時間, 午飯時間係13:00-14:00, 最遲16:00前要到.  我地到達時都只係12:20, 但去到佢已經食緊個飯盒.

呢的人真係影響公司形象, 閘口的管理員好有禮貌, 攞貨給我們的男工作人員也很有禮貌, 但那位負責收錢的女士真係好有問題.   我好想寫封信去投訴佢, 但諗吓投訴佢唔知會唔會令佢無咗份工咁我又唔想.   好, 下次再去, 如果佢再係咁嘅態度, 要當面提醒佢!


買咗呢包金像牌高筋麵粉, 50 lbs, HK$175

對於我地揸車人士, 去同走都好方便, 攞咗麵粉放上車就得啦.  哈哈, 自己開車, 油費+時間, 都係成本嚟架.

買完麵粉, 諗起好耐無食粥麵, 既然嚟到大埔, 就去陳漢記食粥麵啦.

今日唔使等位, 坐低每人要了一個粥餐

 
 型爸要了碎牛粥

 
我要了鮮牛粥

另外要了炸兩及蔥花腸, 但要等最少二十分鐘

 
等等等, 即整好似好巴敝咁, 但食完又係擰擰頭, 的油炸鬼腍哂, 完全唔好食.


蔥花腸ok啦, 但搵唔到以前玻璃腸粉嗰的感覺囉.
  
 
一碗粥HK$25, 要炸兩及腸粉變套餐就加HK$8.

食完繼續响附近買野, 先去街市打個round買咗的餸, 跟著去買腐皮腐竹


 樹記兄弟不和爭產, 深水埔店關門, 四哥响大埔開咗新店叫全駿記


呢道無深水埔咁誇張, 只係得幾個人排隊, 好快就買好一袋二袋.

經過運頭坊, 見到一間專賣急凍食品店, 見到的Black Angus beef好靚, 又入去睇吓.
店主話响呢道開咗五年,呢款Black Angus 好有牛味, 咁每樣買的啦.  仲買多兩包薄牛片要嚟火鍋.

呢的係西班牙豬扒, 呢塊要五十幾文, 買咗四塊呀!

呢間鋪叫Cycon,  咁又買咗成HK$800

左買右買都好攰, 半天遊去咗五個景點, 都要快的返屋企啦.  嗰一大袋麵粉, 仲有好多工夫要做呀!


返到屋企, 放好的急凍食品後, 馬上拎部真空機出嚟.


我要將的麵粉分開真空包裝.  咁樣方便儲存.   哈哈, 呢袋係五號屋三公斤裝, 出面無得賣架.

   一大袋50lbs, 即係22.5kg.  真空了6包, 每包3kg, 共18kg.  剩下4.5kg就無需抽真空可以即時用.

不過都唔係好easy架, 攪吓攪吓都攪咗我一個鐘, 成張餐檯同我個身都係麵粉.

kakakkaka, 想慳錢就係咁架啦.   好彩今晚唔使煮飯, 可以好"他條"咁慢慢整.

4 則留言:

  1. 原來可以去麵粉廠單買,好有趣
    尾果兩張唔知真係以為製毒.....哈哈.....

    回覆刪除
  2. 真係好有心機呀,你家人真幸福!

    回覆刪除