2014年1月14日 星期二

林老闆家BBQ宴客

January 11, 2014, Saturday Night

今晚都唔預備有咩節目, 但林老闆又邀請我地去佢家BBQ party, 他邀請了幾位外藉客人加公司同事, 我們跟陶爸一家一起去做陪客, 陶陶跟林小B是好鄰居兼好同學, party未開始已經去了同小朋友們一起玩.

我們帶了芝士跟火腿去做小吃, 但都未有機會吃就已經開始飲酒燒烤

林老闆跟型爸先做燒烤大廚, 我們燒好就先招呼客人
 

很多款食品, 扇具, 雞翼
 
大蝦,  花蛤

 十幾塊大牛排加羊扒

估不到外藉人士都什喜愛炸蕃薯及粟米

食到不用介紹, 但今天要介紹酒....因為開了很多瓶...


先來兩瓶紅酒....對紅酒唔係好認識,  只知這幾枝紅酒每枝都要過千元

另外亦開了一枝Whisky....
 
一枝飲完又開另一枝

那4枝紅酒飲完, 又開兩枝"靚次伯", 呢枝酒如果响餐廳飲, 要三千幾一枝...我認得..."Grand Cru Classe", 係好野...
 
飲克Whisky, 又開XO

順便同的酒影張合照...大合照就影唔到, 有的紅酒瓶飲完掉咗落垃圾桶了.
 
好耐都未試過BBQ咁夜, 十二點幾送客.  客人走了, 我地繼續, 又飲了少少梅酒...
 
今日飲了好幾款酒, 但無人飲醉呀! 
 
一點半, 真的要各自回家, 太累了, 回去還要梳洗, 無兩點都瞓唔到落床呀!
 


6 則留言:

  1. Château Lynch Bages 2008 香港賣要三千幾一枝呀! oh ! 我们這邊105€就有交益啦.
    但是我覺得2005比較好喝 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知係好貴呀! 不過我唔係好識飲呀! 除咗兩枝"靚次伯", 另外兩款紅酒都過千文一枝....飲酒貴過食野呀!

      刪除
  2. 靚既紅酒係無價嘅! 哈哈哈.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係, 有的真係貴到... 一枝好快飲哂呢!

      刪除
  3. 回覆
    1. 香港人叫Lynch Bages 簡譯做(嚡音)靚次伯呀!

      刪除