2014年1月27日 星期一

正名- 新曼谷泰國餐廳

 January 24, 2013, Friday afternoon

星期五啦, 星期五啦, 今日又做到傻哂... 預計假期前應該可以趕起大部份工作.

下午只得我同另一位同事食, 兩個都只想食粉麵, 不如又去泰國餐廳食碗粉算啦.

行到一半先醒起, 我昨晚先食完泰菜, 下午又食...不過唔緊要啦, 都只係一碗粉, 同昨晚食嘅都唔一樣

按電梯時先發覺, 呢間唔係泰國人餐廳, 原來叫新最谷泰國菜館呀!
 
咁又唔怪得我喎, 佢個餐牌無店名架.

超抵食湯河...HK$30-35一碗, 仲送飲品.

同事辰了雞絲湯河, 椰汁紅豆冰

我要了札肉湯河, 椰汁紅豆冰.

每人都只係HK$30...而家仲有邊道有呢的價錢呢.

食完又快的返公司, 我好想趕埋的工作呀!


沒有留言:

張貼留言