2014年1月18日 星期六

當歸羊肉湯

January 14, 2013, Monday Night

下午食了一個好豐富的午餐, 晚上回到家都未肚餓.  但今晚的晚餐都很豐富呀!

一早出門口前, 教了Ruby煲當歸羊肉湯, 呢個湯好補暖補身架! 天氣凍就啱哂啦.

材料: 羊腿一隻 (煲湯要瘦一點, 不要買羊腩)
當歸: 一至二兩
薑    : 二至三片

真的非常容易, 只要將羊腿斬件(肉檔會代辦)先汆水 . 另外燒滾3-4湯碗水, 加薑片加當歸, 大約煲2.5小時, 咁就得啦.

 我同型爸好鍾意飲呢款羊肉湯

 的羊肉可以醮腐乳來食,的羊肉腍咗好好食, 唔會似湯渣.

 不過今日用呢隻腐乳我就唔like啦, 腐乳仍有點實, 味道偏甜, 唔好味呢.

今餐仲有好多餸呀!

昨日五點幾六點去買餸, 見到有龍蝦, 突然好想食, 咁就買咗返去.  返到屋企, Ruby差唔多煮好飯, 我又唔知攪呢攪路, 唔記得整的龍蝦, Ruby又唔知我買咗.   到我坐低食飯, 先突然醒起唔記我整龍蝦, 咁算啦, 留番今日整啦.

 
我要返工, 都係教Ruby中式方法開邊蒸, 蒸好再爆香蒜蓉加豉油熟油

的龍蝦肉好爽甜呀!
 
另外仲有煎雞扒

粉絲蝦米煮肇菜

今日呢餐好豐富呀!

最like都係個當歸羊肉湯呀!




2 則留言: