2014年1月13日 星期一

上水輕鬆美食

Jan 11, 2014, Saturday

今日係星期六, 繼續要返工.  公司的客人走得七七八八, 美國的走哂, 只剩下歐洲的客人, 下星期, 我地又回復五天工作.

一點下班, 約了型爸二公子一齊吃午飯.   型爸又有提議去一間其中一位鄰居話呢間小店的食物幾好味,  不過型爸無問清楚食店名, 只係合道小店在超市對面.  但我地去到, 超市對面有三間小店, 型爸就話呢間睇落好的, 就試呢間.

這間店名叫輕鬆美食
 
 
地址是.....
 
 
開車去到, 已經是下午茶時間, 咁就叫下午茶餐

下午茶餐由HK$19 -HK$28
 
落了單, 飲品先到

型爸要了凍奶茶, 睇落超濃, 好似鴛鴦咁


二公子要了凍好立克, 呢杯就好淡味

我要的熱好立克也不夠濃.

二公子要的香茅雞翼烏冬, 佢話的雞翼好味

我要的香茅豬扒烏冬, 的豬扒都ok

型爸要了星州炒米....估唔到, 呢碟係最好味.

食完, 我地都係唔知呢間究竟係咪鄰居介紹話好食嗰間.

嚟呢的小店都係求其食的醫肚, 食物價錢都係普普通通啦.



2 則留言: