2014年11月16日 星期日

教!

October 27, 2014, Monday

星期六日連續兩晚無响屋企食晚飯,  昨晚好夜返到屋企, 今日又一早趕著返工, 淨係交帶Cindy煲湯,  今晚放工自己煮, 因為預備教佢幾款最近未煮過嘅餸.   對佢嚟講係新餸, 但對我嚟講都係好容易的家常小菜.

昨天雖然去咗食大閘蟹, 但我用高速煲炆咗清湯牛筋腩.  真係好方便, 牛筋腩汆水, 用凍水涼洗乾淨, 放落高速煲加入清水,滾起炆20分鐘就得啦.   跟著分開兩份放入雪櫃, 的牛腩清湯又分兩份放入雪櫃. 雪凍咗, 煮嘅時候去哂面頭的油就好容易.

今日返嚟用的清湯, 加柱侯醬同蠔油, 加白蘿蔔, 炆到的蘿蔔入哂味就得.  超好味呀!


炆牛筋腩時就釀尖椒, 先放入蒸爐蒸8-10分鍾, 再攞出嚟煎一煎先上碟,鍾意的話又可加個茨汁(我無加)

同一時間切好的茄子, 加上蒜蓉, 同的釀尖椒一齊放入蒸爐蒸.   蒸好再整的甜豉油加上面就得.

Cindy已經煲好雪耳木瓜雞腳湯.

哈哈, 我好快手呀!  大約30分鐘就炆好的柱侯牛筋腩 (預早炆腍的牛筋腩一份份放入雪櫃, 煮時真係快好多架).  而其他兩樣樣餸又差唔多時間煮好.  型爸都食得好快手, 我都未影相, 佢都食咗好多, 咁當然其中部份留起比Cindy.

今餐樣樣都好味呀!  的蒜蓉蒸茄子十分簡單, 但真係好好好好味呀!  掂! (咁樣讚自己都得!)

4 則留言:

  1. 我都鐘意炆開炆多啲入雪櫃
    Cindy表現未穩定,炆定一份份都係上策

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 咁樣快手又環保的, 唔使浪費咁多燃氣. 其實炆起嘅清湯牛筋腩可以即食, 急凍之後就多種變化都得....咖哩牛筋腩或柱候牛腩.

      刪除
  2. 放工返嚟攰到死,但你仲咁快手,好叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實放工返嚟真係好攰. 但攰都無辦法, 一家人嘅晚餐都要攪掂. 哈哈, 越快教好佢我就可以快的甩身.

      刪除