2014年11月25日 星期二

林家小公子慶生

November 8, 2014, Saturday

哈哈, 昨晚Friday night唔使煮, 今晚都唔使煮, 因為林老闆邀請我地去佢地屋企食火鍋, 提早同小公子慶生.

我地無整的咩呀, 又係帶酒去啦.   嗰枝駒喜係日本酒嚟, 上次叫朋友代訂.   另一枝係我浸嘅梅酒, 只不過用咗個whisky樽嚟裝啫.

食火鍋就簡單的, 唔使攪咁多野

呢的手打魚蛋牛丸, 全部都係林老闆從潮汕帶回來, 好好味架.

 仲有帶子刺身, 不過我地唔係諗著生食呀!

 
 我地幾個人,食物貴精不貴多, 仲有好幾款蔬菜, 但一大碟花龍躉, 都食唔哂.

食完晚飯, 八號屋過嚟一齊切蛋糕

哈哈, 咁我地梗係帶咗生日禮物去啦.

未開始食飯, 已經型爸幫手砌.

小壽星要同禮物影張相呀!  祝林家小公子(以前成日叫林小B, 而家五歲啦, 唔可以再叫小B)生日快樂.

哈哈, 大家又過咗一個開心嘅晚上.    呢排日日都係咁食...咁點攪呀! 

預告, 明天又有蟹食.

沒有留言:

張貼留言