2014年11月22日 星期六

James Kitchen

November 4, 2014

自從Cindy開始自己煮到晚飯, 我先敢約朋友出來食晚飯.  屋企未攪掂, 邊有心情約朋友吖.

好開心呀, 約咗好耐無見嘅小杯.  前一排麻煩了小杯幫我買了三本Cook books (鬼嫁, 偽主婦, Sally Ho), 到今日先有時間叫佢攞比我. 前一排小杯又不斷出門去旅行, 呢個約會都約咗成兩個月.

我地見面, 第一時間竟然係交換禮物...

呢枝係我自家製嘅黑糖梅酒, 亦都係我第一次送比人.   好年浸嘅梅酒, 大都同鄰居分享了, 用嚟送禮, 真係我的自家製心意.   呢枝浸咗大約年半, 酒的度數夠, 梅味好足架.  希望小杯喜歡啦.

而小杯送咗呢瓶蘇太川椒醬, 佢話用嚟炆排骨好好味, 佢仲whatsapp條link.

其實本來今日訂咗H8, 2/F的西班牙菜, 但今日打嚟比我confirm booking 時先話我知只可以食一個半小時, 過時要還檯.   吓, 個半鐘? 我同小杯咁耐無見, 大把野傾啦.  即刻最消,  改8/F James Kitchen, 西餐廳, 任坐, 無時間限製.

晚餐有幾款選擇, 我同小杯每人要了一款, share嚟食.

蘆筍煙三文魚沙律

焗田螺配沙律

周打海鮮湯配餐包

HK$90要了一客鵝肝

主菜我要了大蝦牛柳, 而小杯要了西班牙豬

今天唔可以陪小杯飲酒, 因為我一陣仲要開車返屋企呀!

 
最後整杯咖啡...希望飲咗今晚唔好瞓唔著啦.

呢餐飯足足食咗三個幾鐘呀!

開心的一個晚上.

沒有留言:

張貼留言