2014年11月24日 星期一

八號屋大閘蟹餐

Nov 7, 2014, Friday night

哈哈, 食神又到.  今日又有大閘蟹食.

今次係八號屋邀請, 佢地有朋友送咗的大閘蟹比佢地, 咁梗係搵埋我地幫手食啦.

去八號屋好開心, 所有設備都齊全.  佢地唔會招呼太多人, 佢地話最緊要大家坐得舒舒服服, 食得輕鬆


餐具齊全, 仲有暖酒壺.

 我放工趕返嚟, 咩都無整, 淨係拎咗一大酲十五年的紹興雕酒...哈哈, 5 litre, 實夠飲啦.

今日的蟹出場啦.
哈哈, 做咩今年仲多咗一重吸索包裝

的蟹好靚的腳好實淨, 的爪金毛架.

爆哂膏, 隻隻都應該有八兩重

嘩, 好靚, 咬落入面好多白膏,  勁黐口呀! 

睇吓的白膏......  每人食兩隻都已經好夠, 但八號屋要女士食三隻, 我頂唔著, 分咗一半比型爸.

哈哈, 八號屋買咗支大酒拎出嚟比我地睇, 細支剛飲哂, 700ml. 大嗰支係4.2 litre呀!  哈哈, 我地的酒, 越買越大瓶呀! 

食完仲有菜心石班魚粥

炒菜心

豉油皇炒粗麵

主人又攞的靚茶葉比我睇

最後仲有薑茶湯丸

今晚真係勁開心, Friday night, 無壓力.  在屋苑可以飲酒.  食完行番屋企就得啦.

平時好少飲酒, 聚會時都只是輕嚐淺酌, 但我好喜歡黃酒, 暖暖的黃酒飲在胃裡十分舒服, 明天不用上班, 又唔使我煮, 心情十分輕鬆, 所以今天飲得特別多. 不過一酲5 litre 飲唔哂呀!  

下次繼續再飲埋佢.

沒有留言:

張貼留言