2014年11月12日 星期三

迫著要佢煮

October 23, 2014, Friday Night

呢幾日工作真的很忙, 想早放工都唔得.  真係要放手比Cindy煮, 我實無法兼顧.

完全唔理當時唔得, 每天早上出門前,將要煮嘅餸菜拎哂出嚟, 逐一話比Cindy知要點煮. 基本上佢都睇我煮過, 唔識都要識啦.

差不多八點返到屋企, 佢仲未煮好, 但我望都唔望, 等佢唔好依賴我.  放工已經好攰, 仲要開成個鐘車,  返到屋企, 淨係想坐喺梳化攤抖吓.   夜的食就夜的啦.

卒之有飯食啦....

 
素炒什錦

豉汁排骨
 
炒菜心

 
 蓮藕花生雞腳湯

三餸一湯, 都係簡單嘅餸菜, 但唔使我煮就好開心啦.

Cindy煮得係慢的, 但總算煮到出嚟.

沒有留言:

張貼留言