2014年11月23日 星期日

Spasso Italian Restaurant

November 5, 2014, Wednesday

上次去Cafe Hyatt 食lunch buffet覺得個地方唔係好啱公司嘅Christmas Lunch.  今日去第二間睇地方兼食lunch

呢間餐廳叫Spasso, 响帝國中心地下, 近海傍.

呢道嘅lunch menu, semi-buffet 為主, 如果淨食appetizer buffet, HK$156.  semi-buffet + Pizza 或 pasta, steak, HK$168/188/208.

入到餐廳, 覺得好casal, 好舒服.  有室外坐位, 但我唔喜歡, 覺得好太塵, 外面太多車輛經過.   室外室內加起可坐200人....好迫囉.


open kitchen設計


餐廳入面有個焗爐,應該專用嚟焗pizza


坐室內都可以望到下面的海景

隨便拿了些前菜...每樣少少都一大碟

西蘭花忌廉湯

自家製麵包

我要了pizza

我的同事要了炸魚著條.   我唔喜歡嚿炸魚外面包了咁大塊炸漿.  的魚同薯條就無問題

哈哈, 食完每人送一cone迷你雪糕.  用裝日本手捲的器皿攞出嚟, 好別緻呀!

有自助生果及甜品

我攞咗一的啦.

最後要了一杯意大利咖啡

每樣食少少都已經好夠, pizza食咗一半, 要pack款呀!

公司Christmas Lunch, 一於嚟呢道啦. 公司只得六十幾人,  應該無問題.

沒有留言:

張貼留言